fredag 22 oktober 2010

Prisad var helgen!

Så var det fredag igen!
Veckan har sprungit iväg och har varit en blandning av sött och salt. Eller ja, surt är kanske bättre.
Förkylningen däckade mig som sagt i söndags och jag fick vara hemma från jobbet måndag och tisdag.
Det som trots allt var bra med detta var att jag kunde se till min sjuka ögonsten Moses.
Han kräkte upp maten söndag kväll och först idag fredag verkar det ha vänt. Eftersom han är en labrador är han ju ständigt hungrig och att se honom tigga trots att han liksom vet att det kommer att strafffa sig om han får mat skär i en mattes hjärta. Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att det är på rätt håll nu. På det sättet ska det bli ytterligare skönt med helg-att slippa vara orolig när man jobbar.
Jag tycker att vi ofrivilligt barnlösa djurägare ska ha rätt till vah-vård av husdjur!!!
Imorgon ska jag på SPA i Lund. En underbar gåva från en underbar vän :-D. Ska bli skönt med egentid och att verkligen koppla av.
Hoppas alla får en underbar helg!
// K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar